Voornaam Emily May, achternaam ’t Hoen
Tsja, zo’n naam levert soms verwarring op. Dus zo zit het! In mijn loopbaan heb ik een kijkje mogen nemen in de keuken van heel diverse organisaties en bedrijven. Van zo’n 25 jaar geleden het Nederlandse Rode Kruis en Land- en tuinbouworganisatie LTO Nederland tot Omroep West. Van Provincie Limburg en Kreuze Telecom tot zorgorganisatie Middin. Ik ontwikkelde mij tot een allround communicatieprofessional en deed ervaring op in vele facetten van het vak. Ik was eindredacteur van diverse klanten- en personeelsmagazines en videoproducties. Door mijn grote belangstelling voor digitale ontwikkelingen, was ik een voorloper op het gebied van social media. Ook ontwikkelde ik een eigentijds contentplatform. Al deze ervaringen hebben bijgedragen aan mijn persoonlijke mix. Ik werk kwaliteitsgericht, ben betrouwbaar, eerlijk en zelfstandig. Klanten stellen het op prijs dat ik snel werk, duidelijk communiceer en hen op de hoogte houd van vorderingen in een opdracht.
Emily May in woord en beeld
Op 15 mei 2018 startte ik als zzp’er in communicatie en contentcreatie. Het ondernemerschap biedt nieuwe kansen om mezelf te ontwikkelen, eigen vernieuwende activiteiten te ontplooien, samen te werken met gelijkgestemden en mijn creativiteit te gebruiken.
Een ander deel van die creativiteit zet ik in mijn vrije tijd in als enthousiast zangeres in online Vocal Group Tulips from Ikea en organisator van The Single Singers.
Neem eens een kijkje op mijn website en ontdek wat ik voor je kan betekenen. Heb je nog vragen of zie je kansen om samen te werken? Dan kom ik graag met je in contact!
Ik heb onder andere affiniteit met: #zorg #gehandicaptenzorg #ouderenzorg #ontwikkelingssamenwerking #maatschappelijkeorganisaties #goededoelen #noodhulp #cultuur #wijkparticipatie #muziek #koren #zang #Acappella #wetenschap #onderwijs #theater #wonen #innovatie
Over mijn logo
Emily May in woord en beeld. EMWB. Vier letters met nagenoeg dezelfde vormen. Door vanuit een andere hoek of met een andere blik naar zo’n vorm te kijken, kan deze ineens een nieuwe betekenis krijgen. Zo werkt het ook met verhalen, verteld vanuit verschillende perspectieven, zoals die van een klant, een medewerker of een stakeholder.
Dat is wat Emily May in woord en beeld laat zien.

Foto's website
De foto’s op deze site (enkele daargelaten) zijn gemaakt door MadImage Fotografie.